۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۲۰۰۰
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
معاون فرماندار شهرستان عباس آباد در اولین جلسه پدافند غیر عامل این شهرستان عنوان کرد : شناسایی ظرفیت ها و بهره گیری بهینه از منابع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد

برگزاری اولین جلسه پدافند غیر عامل شهرستان عباس آباد استان مازندران

علیرضا صفری ، ضمن تشکر از حضور منظم و اکثریت اعضا، اظهار نمود : در شرایط حاضر و عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شایسته است شناسایی ظرفیت‌ها در جهت بهره‌برداری بهینه از منابع مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی سطحی‌نگری به مشکلات را عامل اصلی بسیاری از گرفتاریهای جامعه دانسته و ابراز نمود:اگر باور قلبی ما بر ایجاد تغییر و تحول باشد مطمئن باشید علیرغم همه مشکلات، تغییرات و تحولات به بهترین شکل ممکن بوجود می‌آیند و فعالیتهای مثمر به ثمر ما به عنوان الگوئی اثربخش در کل شهرستان مورد استفاده و مراجعه همه قرار خواهد گرفت.

در ادامه دبیر کمیته پدافند غیر عامل شهرستان عباس آباد ، موفقیت‌های سال 1394 را مرهون همکاری و همراهی اعضای دبیرخانه کمیته پدافند غیرعامل شهرستان عنوان نموده و ابراز داشت : کسب رتبه برتر به عنوان دبیرخانه برتر شهرستانی حاصل تلاش همه اعضاء بوده و امیدوارم در سال 1395 که از طرف مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، بتوانیم با همکاری بیشتر گامهای موثرتری در راستای کاربردی شدن علوم محوری پدافند غیرعامل در این شهرستان برداریم.

پرویز قاسمی  در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعیین اهداف و برنامه‌های سال جاری ما را در اجرای بهتر و دسترسی به نتایج مطمئن‌تر یاری می‌نماید، ادارات شهرستان ضمن فعالسازی کمیته‌های فرعی و تشکیل جلسات و ارسال یک نسخه از صورتجلسات به دبیرخانه زمینه تحقق اهداف و برنامه‌ها را فراهم نمایند.

سپس  مجید شعبان‌نژاد شهردار سلمانشهر اهم فعالیتهای شهرداری را در جهت تشکیل ستاد مدیریت بحران، رفع آب گرفتگی معابر و تعبیه کانال، کاهش سرعت‌گیرها و مسدودسازی برخی از بریدگی‌ها جزء فعالیتهای تکمیل شده شهرداری عنوان نموده و خواستار اجرای تمهیداتی در جهت جلوگیری از ورود فاضلاب‌‌های شهری و خانگی به دریا گردید.

در ادامه نماینده اداره گاز، در خصوص تدابیر این اداره برای مواقع بحرانی و قطع شبکه اصلی گاز و قابلیت فعالسازی این شبکه از مرکز شهر در نقاطی که تعیین شده است اشاره نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر