۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۱۵۸۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: دستگاه های اجرایی طرح های خود را در راستای اقتصاد مقاومتی پس از تصویب در ستاد استانی و کشور به مرحله اجرا در می آورند.
محمد افشار در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد، افزود: دولت با توجه به نام گذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل و ریاست آن را در استان ها به استاندار و دبیری آن نیز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تفویض کرد.
وی با اشاره به شیوه گردش کار این ستاد، تاکید کرد: طرح های پیشنهادی دستگاه های اجرایی ابتدا در ستاد استانی مصوب و پس از تصویب در ستاد مقاومتی کشور، به مرحله اجرا گذاشته می شود.
افشار با بیان اینکه براساس برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، هر یک از دستگاه ها زیر مجموعه یکی از معاونت ها قرار دارند، یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده 35 دستگاه اجرایی با معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، 25 دستگاه با معاونت عمرانی و 20 دستگاه اجرایی نیز با معاونت اقتصادی برنامه های خود را هماهنگ می کنند.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برنامه های خود از دو طریق کار گروهی و پروژه ای تقسیم بندی کرده است.
علی رحمانی ادامه داد: با توجه به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور طرح های اقتصاد مقاومتی خود را به صورت پروژه ای پیگیری کرده به همین دلیل استانداری، معاونت های خود را به پیگیری طرح ها به این صورت ملزم کرده است.
وی، محور اصلی اقتصاد مقاومتی کشور در امر پیگیری طرح ها به شکل پروژه ای را یادآور و اضافه کرد: در این راستا از دستگاه هایی که بتوانند پروژه ها را به نتیجه برسانند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
رحمانی در پایان افزود: در این راستا آموزش های لازم به مدیران دستگاه های اجرایی داده شده اما در صورت نیاز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی دوباره در این زمینه اقدام خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر