۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۱۲۱۰
همکاری پلیس فتای استان آذربایجان شرقی با پدافند غیرعامل

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در نشستی که با رییس پلیس فتای استان داشت بر همکاری فی مابین اشاره کرد و اظهار داشت: هرقدر رابطه سیستم های امنیتی، انتظامی و نظارتی تنگاتنگ باشد امنیت نیز بالا خواهد رفت.

همکاری پلیس فتای استان آذربایجان شرقی با پدافند غیرعامل

 جهانسری افزود: بر این اساس و برای تآمین امنیت در فضای مجازی پلیس فتا و پدافند غیرعامل همکاری هایشان را بیشتر خواهند کرد. مدیرکل پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل در زمینه آموزش و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در سال 94 بیش از 300 کلاس آموزشی 6 تا 12 ساعته برگزار کرده که این آمار در کل کشور یک آمار بی سابقه است و دلیل بر عزم جدی پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی در زمینه آموزش دارد. جهانسری افزود: برنامه دوسالانه پدافند غیرعامل در حال تکمیل است که در آن برنامه نیز آموزش و فرهنگ سازی در زمینه های عمومی و تخصصی جایگاه ویژه ای دارد.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از تعامل پدافند غیرعامل با پلیس فتا اظهار داشت: طبیعی است که این همکاری ها به کاهش جرم های سایبری در استان کمک خواهد کرد.

سرهنگ محمودی بیان داشت: مهم ترین وظیفه پلیس فتا ایجاد فضای امن در بستر فضای مجازی و حفظ هویت اسلامی و ایرانی کاربران در فضای مجازی است. محمودی اضافه کرد:  در مواردی که جرایم سایبری جنبه امنیتی ودفاعی دارند تعامل پدافند غیرعامل و پلیس فتا در پیشگیری از جرم بسیار موثر خواهد بود.

 رئیس پلیس فتا افزود: در سال های اخیر هجمه دشمنان در بخش فرهنگی علیه جمهوری اسلامی بسیار زیاد شده است که بازی های رایانه ای فقط جزئی از این هجمه ها است. برای خنثی سازی این هجمه ها آموزش و آکاه سازی آحاد مردم بسیار موثر خواهد بود.

 وی همچنین به طرح (تربیت شهروند سایبری) اشاره کرد و گفت : این طرح در دست بررسی است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر