۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۷۳۳
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همایش ملی پدافند غیر عامل و جنگ نرم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مرادیان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش ملی پدافند غیر عامل و جنگ نرم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اولین همایش ملی پدافند غیر عامل و جنگ نرم در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ نرم دشمن سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص تهدید جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی بیانگر این است که یک جنگ نرم فرهنگی تمام عیار علیه کشورمان وجود دارد و هر گام که جلوتر می رویم این جنگ جدی تر و پیچیده تر می شود افزود:برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن باید گام های عملی برداشته شود و با این حال اولین همایش ملی پدافند غیر عامل و جنگ نرم در این راستا سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه مراد از پدافند غیر عامل در جنگ نرم تقویت زیرساخت های فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن است گفت: این همایش بر اساس ایده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می شود.

 

مرادیان با بیان اینکه دبیرخانه این همایش در دانشگاه علوم پزشکی لرستان راه اندازی شده است افزود: اولی همایش ملی پدافند غیر عامل در جنگ نرم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همایش های دیگر در دیگر دانشگاههای کشور برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: با اندیشمندان و پژوهشگران فرهنگی رایزنی های لازم برای تشکیل کمیته های علمی و ارائه مقالات به همایش صورت گرفته است و با این حال امیدواریم که زمینه برای برگزاری یک همایش علمی و کاربردی فراهم شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سیر تحول جنگ نرم، نقش پدافند غیر عامل در تسهیل دفاع و مقابله با جنگ نرم شمن، نقش پدافند غیر عامل در تقویت بنیه دینی و باور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش پدافند غیر عامل در شناسایی راههای سلب آزادی و سلب عملکرد مطلوب دشمن به عنوان بخشی از محورهای اولین همایش ملی پدافند غیر عامل و جنگ نرم نام برد.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان نیز در این همایش با تحلیل نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موکول شدن تعیین برخی از نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه مختلف کشور در دور دوم انتخابات به نظر می رسد که جناح خاصی بر مجلس دهم قالب نباشد و با این حال امیدواریم که این مجلس عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد.

 

 حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مجلسی که یک فکر و جریان سیاسی در آن از  اکثریت برخوردار نباشد افکار حزبی و سیاسی به آن سایه نمی اندازد افزود: اگر دغدغه اصلی همه ما مصلحت نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم و رشد  تعالی باشد ترکیب مجلس دهم می تواند این دغدغه ها را رفع کند.

 

وی با مردم از دعواهای جناحی خسته شده اند و خواستار مشکلات گریبانگیر جامعه هستند ادامه داد: راهیابی نمایندگان وابسته به گرایش های سیاسی مختلف را باید به فال نیک بگیریم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر