۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۰۱۱
مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از بحث‌های جدی بود که ما از هفته دوم مهرماه – که زمان تشکیل ستادهای دهه فجر بود – آن را با همه کمیته‌ها مطرح کردیم.

به گزارش پایداری ملی، سعید فلاح پور با بیان اینکه "در شرایط فعلی کشور باید به بحث اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌تری ‌شود”، گفت: ما این موضوع را به عنوان محور اصلی در برنامه‌ریزی همه کمیته‌ها در نظر گرفتیم تا کارها با توجه به آن انجام شوند.

وی اضافه کرد: البته این موضوع به معنای کم کردن هزینه‌ها نبوده است، به دلیل اینکه ما معتقد بودیم هزینه‌ها باید درست و به جای خود مصرف شوند ولی بالاخره یک بخشی از تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری بر عهده مسئولان دولتی و دستگاه‌ها و یک بخشی از آن نیز بر عهده مردم بوده است و بر این اساس آنچه که ما در کمیته‌ها پیش‌بینی کرده بودیم این بود که در حجم برنامه‌هایی که همراه با حضور مردمی است کاهشی نداشته باشیم زیرا واقعا انقلاب برای مردم است و آنان باید در برگزاری برنامه‌ها حضور داشته باشند.

فلاح‌پور افزود: بنابراین گفته شد از برگزاری آن برنامه‌هایی که در واقع خاصیت برگزاری‌شان نسبت به برنامه‌های مردمی کمتر است جلوگیری شود و محور بیشتر آن‌ها مردمی باشد. به همین دلیل به خصوص در برنامه‌هایی که هزینه‌بر بود مانند همایش‌ها همین گونه عمل شد و حتی در تولید اقلام تبیلغاتی گفتیم که صددرصد به سمت تولید داخلی بروند چون اطلاع داشتیم که برخی از دستگاه‌ها از خارج از کشور برای وارد کردن پرچم جمهوری اسلامی به قیمت مناسب اقدام می‌کردند و قرار شد که همه اینها از داخل کشور تهیه شود و همین اتفاق هم افتاده است.

فلاح‌پور در پایان خاطرنشان کرد: عموم اقلام هم با صرفه اقتصادی درست تهیه شده‌اند. مثلا ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم اگر کمیته‌ها هر کدام اقلام تبلیغاتی جداگانه‌ای داشته‌اند آنها را متمرکز کنیم تا هزینه‌ها هم یک مقدار سرشکن شوند و هم صرفه اقتصادی آن توجیه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر