۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۰۰۳۳
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اهتمام ویژه همه دستگاههای اجرایی استان در جهت فرهنگ سازی و ترویج پدافند غیرعامل در جامعه ضروری است .
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ی لرستان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در استانداری برگزار گردید بر لزوم اهتمام ویژه دستگاههای اجرایی استان در  راستای فرهنگ سازی و ترویج پدافندغیرعامل درهمه سطوح جامعه تاکید کرد.

در این جلسه معاون سیاسی­، امنیتی و اجتماعی استانداری در سخنانی به تبیین اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی و جامعه پرداخت و اظهار داشت: پدافند غیرعامل یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری برای کشور است و ما در حوزه جغرافیایی و حوزه ماموریت تخصصی خود بعنوان یک اصل مهم به آن نگاه می­کنیم و هماهنگ با سیاستهای کلی نظام تا دستیابی به شرایط مطلوب و رفع کاستیها و فاصله ها سعی و تلاش خواهیم کرد.

شاهرخی در ادامه سخنان خود اذعان نمود:  انتظار مدیران ارشد کشور و جناب آقای استاندار از همه ما این است که توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل داشته باشیم و باجدیت ،آمادگی دستگاهها را در برابر خطرات و حوادث احتمالی را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بر لزوم فرهنگ­سازی و ترویج پدافند غیرعامل تاکید نمود و اظهار داشت : با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل ضروریست همه دستگاهها در تهیه طرحها، پروژه ها و برنامه های خود پدافند غیرعامل را مد نظر قرار دهند.

وی توجه به ضرورت فرهنگ سازی و برنامه های فرهنگی در این حوزه را امری اجتناب ناپذیر ذکرنمود و خواستار آگاه سازی مردم و تنویر  افکار عمومی در حوزه پدافند غیرعامل توسط دستگاههای فرهنگی از جمله صدا وسیما، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

شاهرخی در ادامه از تدوین برنامه های شورای پدافند استان و ابلاغ آن به دستگاههای اجرایی جهت اجرا در دهه مبارک فجر استان خبر داد و افزود در دهه مبارک فجر در استان شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه پدافند غیر عامل خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر