۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۹۹۶۶
مدیر کل ICT استان و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل استان سمنان احصا و طبقه بندی مراکز مهم و حساس سایبری توسط دستگاه های اجرایی را از جمله مهم ترین وظایف آنان در حوزه پدافند غیرعامل دانست.
مهندس شهاب در ششمین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل سایبری استان که با حضور مدیرانی از استانداری، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و نیروی انتظامی به میزبانی اداره کل ICTاستان برگزار شد، خواستار احصای موارد امنیتی از طریق مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این مهم در سایه همکاری با مرکز آپا سمنان و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها قابل تحقق بوده و رتبه بندی دستگاه ها از لحاظ امنیت سایبری موجب ایجاد حساسیت در آنان می شود.

در این جلسه مهندس دستفان، دبیر کارگروه پدافند غیرعامل سایبری استان، به ارائه گزارشی از مصوبات جلسات کارشناسی با اشاره به برگزاری سه جلسه کارشناسی در این حوزه گفت: طرح طبقه بندی و اولویت بندی دستگاه ها از نظر امنیت سایبری موجب متمرکز شدن اطلاعات خواهد شد.

همچنین مهندس مرادی حقیقی، مدیر کل دفتر ارتباطات و امنیت استانداری سمنان، گفت: باید متولی ورود به حوزه امنیت در دستگاه ها مشخص شود، لذا بهترین کار پدافندی آموزش و توانمندی نیروی انسانی در این حوزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر