۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۹۳۶۹
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان لرستان از اقدامات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان تقدیر شد.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در مراسم تقدیر از اقدامات پدافند غیرعامل خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان اظهار داشت: اقدامات موثر برای مصون‌سازی مراکز انتقال نفت، برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت بحران، ایمنی و آتش‌نشانی و مدیریت ریسک، برگزاری مانورهای سراسری اطفای حریق، امداد و نجات و پدافند غیرعامل در مراکز انتقال نفت، انجام و اجرای کامل مدیریت ریسک و به اجرا گذاشتن اقدامات کنترلی چشم‌گیر در حوزه پدافند غیرعامل از جمله دلایل تقدیر شورای پدافند غیرعامل از این منطقه است.

اسدالله کلانتر به بهینه‌سازی فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در همه سطوح منطقه اشاره کرد و افزود: این منطقه اقدامات موثری در زمینه خودکفایی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه، ساخت دو دستگاه توربین گازی سولار و نوسازی و تعویض خطوط انتقال نفت انجام داده است.

در ادامه ناصر سپهوند مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل لرستان نیز در این مراسم با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در هفته پدافند غیرعامل گفت: در ارزیابی تیم‌های کارشناسی شورای پدافند غیرعامل استان، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی موفق پدافند غیرعامل شناخته شد.

در این جلسه لوح تقدیر استاندار لرستان به اسدالله کلانتر مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان اهدا شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر