۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۹۳۳۵
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور :
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور : تولید و انتشار علم پدافند هوایی برای آحاد جامعه، ارتقای نظام مدیریتی کارآمد و ایمن سازی مراکز مهم کشور به خصوص در حوزه انرژی از دیگر اهداف پدافند غیرعامل است.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور : پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بصیرت در اراک اظهار داشت: نهم دی روز ملی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و نمایش همدلی و همبستگی ملی و اعلام بیعت مجدد با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این روز تاریخی، یادآور عشق و ارادت ملت ایران به آرمان های نظام اسلامی بود که در یک حرکت تاریخی همه نقشه های دشمنان را نقشه بر آب کرد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور : حیدریدر زمینه اهمیت حفاظت از زیرساخت های کشور تصریح کرد: تاسیسات و زیرساخت ها، شاهرگ حیاتی کشور هستند که بدون آن عملکرد دیگر بخش ها مختل می شود و حفظ و حراست از این زیرساخت ها در اولویت پدافند غیرعامل قرار دارد.

وی ادامه داد: پایدارسازی زیرساخت ها در حوزه انرژی و تولید علم در پدافند غیرعامل در برابر تهدیدها، آسیب پذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: تولید و انتشار علم پدافند هوایی برای آحاد جامعه، ارتقای نظام مدیریتی کارآمد و ایمن سازی مراکز مهم کشور به خصوص در حوزه انرژی از دیگر اهداف پدافند غیرعامل است.

وی اظهار کرد: متخصصان و دانشمندان انرژی هسته ای کشور از آغاز فعالیت، اصول پدافند غیرعامل را به خوبی رعایت کرده اند و رعایت این اصول در واقع برگ برنده دانشمندان و فعالان عرصه هسته ای است.

وی در تشریح فعالیت های پدافند غیرعامل در صنعت برق نیز گفت: نیروگاه های برق قلب تپنده این صنعت به شمار می رود و به طور مثال در جنگ تحمیلی زیرساخت های این صنعت کشور مورد هدف دشمن قرار گرفت.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: ایمن سازی نیروگاه ها و صنایع و مراکز وابسته به آن و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های این صنعت و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق است.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور : بیان کرد: مقام معظم رهبری با هوشیاری و ذکاوت منحصر به فرد خود توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را شناسایی کرده و مردم را از آن ها آگاه کردند و مردم نیز به بهترین نحو حمایت خود را از انقلاب و معظم له فریاد زدند.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: طبق منویات رهبری یکی از مهمترین درس ها و عبرت های فتنه، استفاده نکردن از عناصری است که غیر قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند.

وی در خصوص انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در این انتخابات یک بار دیگر عشق و ارادت خود به نظام و رهبری را به تمام دنیا نشان می دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر