۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۹۰۷۱
اردوی جهادی پدافند غیرعامل در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد روز شنبه در اردوی جهادی پدافند غیرعامل در جمع معاونین، فرماندهان و مسئولین مناطق پدافندی کشور در ستاد این قرارگاه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اهداف برگزاری اردوی جهادی پدافند غیرعامل فهم درست و پذیرش این نوع دفاع بی سلاح در اقدامات عملی پدافند هوایی است.

امیر صباحی فرد افزود:بحث آسیب شناسی و تهدید شناسی، وضعیت موجود پدافند غیرعامل در این قرارگاه پدافندهوایی و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب در این اردوی جهادی مورد بررسی قرار گرفت.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اضافه کرد، اقدامات پدافند غیرعامل در تمامی یگانهای قرارگاه پدافند هوایی به صورت سالیانه مورد ارزیابی قرار می گیرد و یگانهای برتر در این حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نخستین ساختار رسمی و سازمانی پدافند غیرعامل در سطح نیروهای مسلح و کشور در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

دفاع موثر، مستمر و پایدار از آسمان جمهوری اسلامی ایران را در برابر هرگونه تهدید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های پدافند هوایی کشور درغالب شبکه ای یکپارچه با تاکید بر اصل پدافند زمین پایه، از ماموریت های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر