۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۷۹۹
مانور افت فشار گاز در مرکز استان لرستان برگزار شد.
مانور افت فشار گاز در شهر خرم آباد پیش از ظهر شنبه با حضور رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز از گاز رسانی، مدیر عامل شرکت گاز لرستان، فرماندار خرم آباد و ... برگزار شد.

حشمت الله شمس خرم آبادی مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این مانور اظهار داشت: علاوه بر لرستان پنج استان همجوار و یک منطقه عملیاتی دیگر در این مانور شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد سبد انرژی کشور را گاز طبیعی تشکیل می دهد، عنوان کرد: زندگی مردم با این انرژی پاک عجین شده و ارائه خدمات مستمر به مردم در شرایط بحران و نبود اشکال در تولید، انتقال و توزیع وظیفه ماست.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه هر روزه به تعداد مشترکین شرکت گاز افزوده می شود، ادامه داد:  مصارف خانگی اولویت گازرسانی در شرایط بحرانی است چراکه تهیه و استفاده از سوخت دوم برای مصارف خانگی مشکل است.

شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه مانور امروز در منطقه یک خرم آباد با جمعیت ۶۵ هزار مشترک انجام شد، تصریح کرد: ۶۲ هزار و ۲۲۷ مشترک خانگی، ۷۶۹ مشترک تجاری، ۲۰۸ مشترک اداری، ۳۲ مشترک ورزشی، دو بیمارستان، ۳۳ مرکز بهداشتی، ۶۱ مرکز مذهبی، ۲۶۵ نانوایی، ۲۹ محل نظامی، دو محل آموزش فنی و حرفه ای و پنج مشترک CNG در منطقه مانور امروز وجود داشت.

وی افزود: در مانور امروز به گونه ای عمل کردیم که کمترین مشکل برای مصارف خانگی به وجود بیاید و امیدواریم با مانورهای بیشتر آمادگی لازم برای شرایط بحران را داشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر