۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۸۶۰۰
سردارگرمه ای:
مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا(ع) بسیج را پدافند نظام و کشور ایران اسلامی عنوان کرد.
سردار گرمه ای در نشست روشنگری پیشکسوتان سپاه ناحیه قوچان ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج توانست نظام کفر را به زانو درآورد. اگر ما انقلابی که امام خمینی(ره) ایجاد نمودند را آفند بدانیم تشکل مقدس بسیج را که ایشان تشکیل دادند را باید پدافند بدانیم که امام (ره) با توکل برخدا پشتکار مردم ایران اسلامی، با آفند یعنی انقلاب اسلامی حکومت طاغوت و شاهنشاهی را نابود ساختند و با  پدافند یعنی بسیج که بعد از انقلاب اسلامی و به موقع تشکیل داد توانست مقابل چند ابرقدرت درجنگ تحمیلی بایستد و آن ها را شکست دهد.

وی ادامه داد: امام (ره) از همان ابتدای قیام خویش به دو نیروی بزرگ عقیده داشتند اول به خدا و دوم  به مردم مومن و وفادار ایران لذا وقتی فرمان تشکیل بسیج را دادند و فرمودند ملتی که بیست میلیون جوان دارد باید بیست میلیون تفنگدار داشته باشد همه مردم در این امر شرکت نمودند. بسیج در جنگ سخت پخته شد و بعد از جنگ ماموریت جدید بسیج مقابله با جنگ نرم است

گرمه ای خاطر نشان کرد: امروز اگر کشورهایی مانند سوریه، یمن، لبنان و عراق در مقابله با تروریست هابه پیروزی هایی دست یافته اند این است که از انقلاب اسلامی و طرح بسیج مردمی ایران اسلامی الگو گرفته اند.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا(ع) تاکید داشت: امروز وظیفه همه ما به خصوص مسئولین کشور این است که دشمن را بشناسند و راه های نفوذ دشمن را هم شناسایی کنند.

وی خطاب به پیشکسوتان سپاه بیان داشت: شما کسانی هستیدکه انقلاب اسلامی و امام(ره) و جنگ تحمیلی و شرایط سخت بعد از جنگ رادرک کرده اید و نسل جوانی که امروز وارد سپاه شده اند بی تجربه اند و رهبر معظم انقلاب هم توصیه نمودندکه نباید میان پیشکسوتان که همان نیروی های وابسته به سپاه هستند و نیروهای جوان که همان نیروهای پیوسته به سپاه محسوب می شوند فاصله باشد و در مورد انقطاع فاصله میان این دو نیرو تذکرداده اند.

وی در پایان گفت: وظیفه پیشکسوتان سپاه در عصرحاضر این است که تجربیات خویش را به بسیجیان و پاسداران جوان انتقال دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر