۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۲۸
سردار جلالی در پیامی بمناسبت هفته بسیج:
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور:ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش،آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین باشند

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی که بمناسبت هفته بسیج انتشار یافت،آسایش و پایداری ملت ایران را مرهون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان دانست،متن پیام بدین شرح می باشد:

هفته بسیج، فصل نمادین بزرگداشت عظیم‌ترین، گسترده‌ترین ومتعالی‌ترین مجموعه انسانی است ،که با انفاس قدسی امام خمینی(قدس سره) جان گرفت و امروز پس از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) "وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی، امید واعتماد و برای دشمنان وکینه ورزان مایه بیم وهراس است."

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

آسمان سترگ ایران اسلامی به وجود بسیج سرافراز در میان پهنه بیکرانه ی خود فخر ومباهات میکند ، ارزش بسیج را تاریخ مقاومت، ایثار وپایمردی مردان وزنان ایران عزیز چه زیبا وماندگارانه ثبوت رساندند. شجره ی طیبه ای که در گذر زمان وجزر ومد حادثه ها از نهالی نوخاسته وبپاخاسته به درختی تنومند واستوار مبدل گشته است.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش،آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین باشند.

بزرگداشت هفته بسيج امسال مصادف است با ايام سوگواري سالار و سرور شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) و واقعه اربعين حسيني كه بسيج با الگو پذيري از آن نقشي حياتي و ماندگار يافت و پرچم آنرا براي هميشه تاريخ برافراشته داشته، فرصتي است مغتنم براي تجديد عهد و پيمان با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و بيعتي دوباره با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است تا درسالي كه به نام دولت وملت، همدلي وهمزباني نام گذاري شده است باتاسي از فرهنگ علوي و فاطمي و الگو پذيري از حسين بن علي (ع) در صراط عاشورا همچو يك بسيجي فداكار در جهت رشد و اعتلاي انقلاب اسلامي گام هاي جدي وعملي برداريم.

تاسی حرکت‌های جهادی از غزه و لبنان تا عراق و بحرین و سوریه تنها نمونه ای از تاثیر گذاری های شگرف بسیج در ادبیات سیاسی و مقاومتی و جهان اسلام است و بی شک این روند روز به روز بیشتر و بهتر گسترده خواهد شد. اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی و عموم ملت شریف ایران اسلامی، دوام توفیقات این نهاد پر برکت را از خداوند منان مسالت دارم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر