۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۸۵۱۴
سرلشکر فیروز‌آبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مخالفت آمریکا با بشار اسد با تروریسم تکفیری تناقض دارد و حمایت از داعش محسوب می‌شود.

سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه دفاعیه اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به مسئله سوریه و تروریست‌های تکفیری عنوان داشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مخالفت آمریکا و بعضی از غربی‌ها با بشاراسد با تروریسم تکفیری تناقض دارد و حمایت از داعش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و اسرائیل و تلاش وزیر خارجه وقت آمریکا «هیلاری کیلینتون» در جهت حمایت از تروریست‌ها گفت: آنها تروریست‌ها را جمع کردند و از افغانستان و عراق به سوریه انتقال دادند و با آموزش و ارسال سلاح و پشتیبانی از این تروریست‌ها از نظر اقتصادی آنها را تقویت کردند و امروز جریان تروریستی تکفیری دشمن کل جهان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در آن زمان هشدار داده شده که تروریست‌ها در منطقه محدود نخواهند شد، ادامه داد: امروز با زهری که تروریست‌ها در فرانسه ریختند و در کشورهای دیگر علیه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها اقدام کردند، موجب بیداری دنیای غرب برای مبارزه با تروریسم شد.

وی گفت: در حالی که سخن از اتحاد علیه داعش و اجتماع برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری مطرح می‌شود، اقای اوباما رئیس جمهور آمریکا به لنگر استقرار حاکمیت ملی و آقای بشار اسد حمله می‌کند.

سرلشکر فیروزابادی با اشاره به توافق وین تصریح کرد: امروز به قدر کافی تروریست‌های تکفیری جسور هستند و عملیات تاسف‌بار فرانسه به قدر کافی جسارت و جاذبه در بین خودشان و طرفدارانشان ایجاد کرده و اگر آمریکا به سوریه و بشاراسد حمله کند، اینجاذبه برای تروریست‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان لزوم اصلاح سیاست‌های آمریکا و غرب درباره سوریه خاطر نشان کرد: مخالفت آمریکا و برخی از غربی‌ها با بشار اسد با مبارزه با تروریسم تناقض دارد و ما باید از حضور شجاعانه و شفاف روس‌ها در سوریه درس بگیریم و بقیه قدرت‌ها در مبارزه با داعش باید شفافیت در حضور داشته باشند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر