۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۸۴۷۲
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
مانور مقابله با افت فشار و قطع جریان گاز در شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه شمالی و سوادکوه روز چهارشنبه مورخ 27/08/94 با همت کارگروه انرژی پدافندغیرعامل استان و کارکنان شرکت گاز مازندران برگزارشد. نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران درجلسه ستاد بحران گاز استان با اشاره به قرارگیری مازندران در انتهای خط تغذیه کشور و شرایط ناپایدرای جوی،افت فشارگاز را در پیک مصرف محتمل دانست. لذا انجام چنین مانور هایی با توجه به ماهیت آن عملیاتی بوده و نقش بی بدیلی در پایداری سازی خدمات به مردم استان دارد. مهندس ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز مازندران و رئیس کارگروه انرژی هدف برگزاری این مانور را تست آمادگی و توانمندیهای کارکنان شرکت در زمان بحران دانست و خاطر نشان کرد: با همت و تلاش کارکنان شرکت ورینگ شدن با استانهای معین، امید می رود که درزمستان امسال شاهد قطع گاز در مازندران نباشیم ،‌لازم به ذکر است دو گروه امدادی به همراه خودرو و تجهیزات کامل از استانهای گیلان و گلستان به عنوان استانهای معین در این مانور شرکت داشته اند .

مانور مقابله با افت فشارو قطع جریان گاز در استان مازندران برگزار شد.

مانور مقابله با افت فشار و قطع جریان گاز در شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه شمالی و سوادکوه روز چهارشنبه مورخ 27/08/94 با همت کارگروه انرژی پدافندغیرعامل استان و کارکنان شرکت گاز مازندران برگزارشد.

نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران درجلسه ستاد بحران گاز استان با اشاره به قرارگیری مازندران در انتهای خط تغذیه کشور و شرایط ناپایدرای جوی،افت فشارگاز را در پیک مصرف محتمل دانست. لذا انجام چنین مانور هایی با توجه به ماهیت آن عملیاتی بوده و نقش بی بدیلی در پایداری سازی خدمات به مردم استان دارد.

مهندس ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز مازندران و رئیس کارگروه انرژی هدف برگزاری این مانور را تست آمادگی و توانمندیهای کارکنان شرکت در زمان بحران دانست و خاطر نشان کرد: با همت و تلاش کارکنان شرکت ورینگ شدن با استانهای معین، امید می رود که درزمستان امسال شاهد قطع گاز در مازندران نباشیم ،‌لازم به ذکر است دو گروه امدادی به همراه خودرو و تجهیزات کامل از استانهای گیلان و گلستان به عنوان استانهای معین در این مانور شرکت داشته اند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر