۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۴۰۰
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان همدان در این نشست عنوان کرد: پتانسیل‌های اقتصادی همدان مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.
 علی اضغر زبردست بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان استان و کارگروه پدافند غیرعامل در پساتحریم با بیان اینکه همه آحاد جامعه در توسعه استان دخالت دارند، بیان کرد: توسعه استان مختص به یک یا دونفر نفر نیست بلکه همه باید در راستای توسعه استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای پتانسیل های زیادی است، عنوان کرد: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم از این پتانسیل ها به خوبی استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم پتانسیل ها را در راستای توسعه در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار دهیم، بیان کرد: کارشناسان استان نقش مهمی در توسعه استان همدان دارند.

زبردست با بیان اینکه دولت تلاش بسیاری در راستای شناسایی موانع بیکاری داشته است، ادامه داد: شناسایی عوامل بیکاری بر عهده مسئولین استان است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید تلاش کنند که عوامل بیکاری در استان شناسایی شود، گفت: اگرمسائل و مشکلاتی که در گذشته بر سرراه کسب و کار بوده را حل نکنیم  وضع بدتر خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه باید از تکنولوژی هایی که وارد کشور می شود به خوبی استفاده کرد، افزود: نباید واردات به تولیدات صدمه بزند.

زبردست با بیان اینکه استان و کشور باید در تولیدات روی پای خود بایستد، بیان کرد: استان همدان پتانسیل هایی دارد که باید از آن ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و آسیای میانه یک فرصت برای ایران هستند، عنوان کرد: کشور ایران هنوز از این فرصت ها استفاده نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه خیلی از فرصت ها را از دست داده ایم، گفت: در چشم انداز ۲۰ ساله که از سال ۸۴ شروع شد مقرر شد مدیریت منطقه را برعهده بگیریم اما نتوانستیم.

زبردست با بیان اینکه فساد های مالی، تحریم ها و یارانه های بی رویه ای که به مردم داده می شود چند علت بود که نتوانستیم مدیریت منطقه را برعهده بگیریم، عنوان کرد: باید گروه های بخش خصوصی را برای فعالیت در کشور آماده کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر