۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۸۳۱۵
رزمایش پدافند غیرعامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان با شعار ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم، روز دوشنبه در باغ فدک اصفهان برگزار شد.
 فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش با هدف نمایش و حفظ آمادگی یگان های خدمات رسان نیروی انتظامی استان برگزار شده است.

سردار عبالرضا آقاخانی افزود: با انجام تمرین پدافندی و خدمات رسانی تلاش می کنیم تا توان مدیریتی و خدماتی رده های مختلف انتظامی استان و هماهنگی با سایر نهادهای خدمات رسان تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: این رزمایش با حضور سه گردان عملیاتی در حال اجراست و هم اکنون سامانه های های مخابراتی، پشتیبانی، خدماتی و فوریتهای 110 در این رزمایش گرد هم آمده اند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته های در این رزمایش شامل رعایت اصول حفاظتی، هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها و ایجاد انسجام و انجام ماموریت های کیفی است.

وی همچنین به آمادگی فرماندهی انتظامی پنج شهر استان شامل شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، برخوار و فلاورجان به عنوان شهرهای معین اصفهان در برگزاری این رزمایش اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در این رزمایش گفت: این رزمنامه به این شکل در حال اجراست که یکی از مقرهای انتظامی توسط دشمن فرضی حمله شده و قادر به انجام ماموریت نیست به این منظور در محل دیگری تمامی مقرهای انتظامی شامل فوریتهای 110، پشتیبانی، مقابله با جرایم و خدمات دیگر ارائه می شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر