۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۸۱۸۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد:
ایوب رحیمی در مانور پدافند غیرعامل بیان داشت: تلاش ها و اقدامات دستگاه ها در حوزه پدافند غیرعامل قابل تقدیر و تشکر است .
ایوب رحیمی در مانور پدافند غیرعامل بیان داشت: تلاش ها و اقدامات دستگاه ها در حوزه پدافند غیرعامل قابل تقدیر و تشکر است .
وی با تاکید بر ضورت دشمن شناسی افزود: دشمن هرجایی که بتواند می خواهد ما را به زانو در بیاورد و در همه زمینه های نظامی ، سیاسی، فرهنگی و  اقتصادی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است. که در تمام زمینه ها باید آمادگی مقابله و دفاع را داشته باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: ارائه راه حل هایی که کمترین آسیب و بهترین نتیجه و دستاورد را به همراه داشته باشد از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می باشد.
رحیمی با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید باید با درایت و عقل قدم برداشته و کارها را پیش می برد." ادامه داد:دکتر روحانی ریاست جمهوری هم دستورات اکیدی در زمینه پدافند غیر عامل صادر کرده اند که باید نسبت به اجرای آنها اهتمام ورزید.
قائم مقام شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: شورای پدافند غیرعامل باید آسیب ها و کاستی ها مربوط به  این مانور را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام کند و از این موضوع غافل نشود
وی افزود:در برخی از زمینه ها آسیب پذیر هستیم  که باید این آسیب پذیری را جدی گرفته و همیشه خودمان را آماده نگه داریم .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: مسائل حاشیه ای را در هر زمینه ای مخصوصا مسائل امنیتی باید کنار گذاشت و با اتحاد و همدلی کارها را پیش برد و برای رفع کاستی ها و معایب نیز برنامه ریزی جامع و دقیقی داشت . 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر