۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۷۹۸۴
فرماندار شهرستان البرز:
غلامرضا حسن‌پور به‌ مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید آوینی شهر الوند، اظهار داشت: تحقق پدافند غیرعامل انسجام همه جانبه می‌خواهد که با آموزش و فرهنگ‌سازی‌های بیشتر می‌توان به این اهداف دست پیدا کرد.
به گزارش پایداری ملی، غلامرضا حسن‌پور به‌ مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید آوینی شهر الوند، اظهار داشت: تحقق پدافند غیرعامل انسجام همه جانبه می‌خواهد که با آموزش و فرهنگ‌سازی‌های بیشتر می‌توان به این اهداف دست پیدا کرد.

وی  با اشاره بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل بیان کرد: اهمیت مسائل فرهنگی در این حوزه در اولویت قرار دارد و باید با آگاه‌سازی عموم مردم، فرهنگ آمادگی مقابله با حوادث را هر لحظه در زندگی روزمره خود ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به نزدیکی انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم و عزم دانش‌آموزان را به عنوان آینده‌سازان فردا ایران اسلامی برای مبارزه با ظلم، ضروری می‌دانیم.

وی در رابطه با هدف برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی توجه به مقوله مشورت و اهمیت آن در اسلام است زیرا این حضور و یادگیری مشارکت در عملکرد سرمایه‌های انسانی در آینده کشورمان بسیار تأثیرگزار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر