۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۷۹۴۰
فرمانده انتظامی لرستان:
فرمانده انتظامی لرستان گفت:در حوزه پیشگیری از جرم می توان بحث پدافند غیرعامل را ورود داد به طوریکه نیروی انتظامی لرستان در رابطه با پیشگیری های وضعی اقداماتی انجام داده است.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمد قنبری  در جلسه پدافند غیرعامل استان به انجام تمرینات مربوط به بحث پدافند غبرعامل در حوزه بهداری نیروی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: در حوزه پیشگیری از جرم نیز می توان بحث پدافند غیرعامل را ورود داد به طوریکه نیروی انتظامی لرستان در رابطه با پیشگیری های وضعی یعنی جلوگیری از ارتکاب جرم توسط مجرمین اقداماتی انجام داده است.

سردار قنبری عنوان کرد: می توان موضوع پیشگیری از وقوع جرم در بحث پدافند غیرعامل را به صورت پیشنهادی به سایر استان ها مطرح کرد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی لرستان در حوزه پلیس فتا برای اولین بار در استان برنامه ای تحت عنوان آموزش مردم در خصوص عدم آسیب پذیری در فضای مجازی برای پرسنل خود برگزار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: برای آموزش مدیران کل استان در حوزه پدافند غیرعامل می توان کارشناسانی از مرکز را دعوت کرده تا مدیران استان حداقل با اصول اولیه و مباحث مروبط به پدافند غیرعامل آشنایی پیدا کنند.

فرمانده انتظامی لرستان به برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل برای پرسنل نیروی انتظامی لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: دو طرح تحقیقاتی تهیه شده توسط دفتر تحقیقات کاربردی استان در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل در لرستان به بهره برداری می رسد.

وی برگزاری صبحگاه عمومی مخصوص موضوع پدافند غیرعامل را از برنامه های هفته پدافند در استان خواند و افزود: همچنین در این هفته مرکز درمانی نیروی انتظامی به تمامی مردم خدمات رایگان ارائه خواهد داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر