۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۷۸۱۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: در هفته پدافند غیرعامل امسال150 برنامه متنوع در استان گلستان اجرا می‌شود.
 قاسم غریب‌آبادی  در جلسه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان، اظهار داشت: پدافند غیرعامل در صنعت آب و انرژی به ویژه در بخش جلوگیری از آلودگی آب و پاکسازی آن در شرایط تهدید بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به چهارم تا 10 آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل افزود: 150 برنامه متنوع در هفته پدافند غیرعامل در نظرگرفته شده که شامل همایش، رزمایش و دوره‌های آموزشی و غیره است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان همچنین بر ضرورت رعایت پدافند غیرعامل برای همه پروژه‌های در دست احداث به‌ویژه در حوزه انرژی تاکید کرد.

غریب‌آبادی گفت: پدافند غیرعامل از تاکیدات مقام معظم رهبری است و مدیران ما باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند و نیازهای روز جامعه را برآورده کنند، بنابراین توسعه پایدار بدون توجه به مقوله پدافند غیرعامل، کشور را دچار چالش خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امسال مبنای کار ما براساس آموزش و پژوهش قرار دارد و 4سطح‌بندی حیاتی، حساس، مهم و قابل حفاظت در پدافند غیرعامل وجود دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان کارگروه انرژی و آب  را یکی از فعال‌ترین کارگروهای پدافند غیر عامل در استان دانست و افزود: افزایش بازدارندگی، ارتقای پایداری در مقابل تهدیدات دشمن، بالا بردن قابلیت‌ بقا و تقلیل آسیب‌پذیری و کاهش خسارت و صدمات تاسیسات، تجهیزات و نیروی انسانی مراکز حیاتی، حساس و مهم نظامی و غیر نظامی کشور در برابر تهدیدات و عملیات دشمن  را از اهداف و عوامل مهم پدافند غیرعامل است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر