۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۷۵۱۷
سردار غلامرضا جلالی پس از برگزاری نشست خبری امروز خود با نمایندگان رسانه ها، در گفتگوی تلفنی با برنامه پیشخوان، جزئیات تغییرات ساختاری و نیز رویکردهای جدید این سازمان را تشریح کرد.
سردار جلالی درباره تکالیف و وظایف اصلی این سازمان گفت: این سازمان برای نهادینه کردن رویکردهای حفاظتی با استفاده از فرصت های فنی و مهندسی در همه عرصه های ملی تلاش می کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه تاکید بر پایش تهدیدات و اتخاذ راهکارهای مقابله متناسب با نوع تهدیدها از اصول فعالیت های این سازمان است، افزود: برای این کار 8 رویکرد جدید و علمی سازماندهی شده است.

جلالی ادامه داد: رویکردهای جدید در حوزه‌های سایبری، پرتوئی، شیمیایی، زیستی، کالبدی، اقتصادی، مردم محور و دفاع آمادگی و عمومی طراحی و سازماندهی شده تا از داشته ها و منافع ملی کشور در برابر تهدیدها حفاظت شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد تمام نهادها و سازمان های کشور از مدارس گرفته تا وزارتخانه ها با روش های مختلف از جمله انجام تمرین و رزمایش در توسعه پدافند غیرعامل همکاری می کنند.
 
سردار جلالی در نشست خبری امروز خود گفت: در اساسنامه جدید، سازمان پدافند غیرعامل در حوزه کشوری در طراز وزارتخانه قرار می گیرد و در حوزه نظامی طراز نیرو را دارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: بر اساس اساسنامه جدید، رئیس سازمان از این پس با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تایید مقام معظم رهبری منصوب می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر