۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۷۲۶۸
جلسه توجیهی رزمایش تست مولدهای برق اضطراری در سطح استان دستگاههای اجرایی استان مرکزی، به ریاست سردار قاسمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و با حضور رابطین پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرائی استان برگزارشد.

در این جلسه پزشک نیا معاون محترم اداره کل پدافند غیرعامل ضمن خوشامد گویی به حضار، با اشاره به تهديدات موجود در حوزه  صنعت برق، را بیان کردند: قصد ما در استان مرکزی ایجاد همدلی و همزبانی بین مسئولین استان در زمینه مقابله با تهدیدات صنعت برق می باشد، که در این زمینه از همکاری مدیران شبکه توزیع برق استان بهره می بریم.

همچنین مهندس الله داد مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق استان به نیازهای عمومی به برق در سطح جامعه اشاره کردند و گفتند: با توجه به این که شبکه های توزیع و انتقال برق معرض انواع تهدیدات قرار می­گیرند، در صورت آماده نبودن برای مقابله با تهدیدات این حوزه ممکن است با مشکلات اساسی رو به رو شویم. ایشان در صحبتهایشان با تأکید بر لزوم استفاده از ژنراتور در ادارات و شرکتهای استان، به مشوقهایی که شبکه توزیع برق برای استفاده از مولد ها تدارک دیده است اشاره کردند.

در ادامه این جلسه مهندس رضا امینی مدیر بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق استان با ارائه مطالبی در حوزه پدافند غیرعامل گفتند: با توجه به این که برق زیرساخت تمامی زیرساختهای کشور است لذا باید در زمینه پدافند غیرعامل بسیار قوی عمل کرد و با مصونیت سازی از درون جامعه را در زمان بحران نجات داد. ایشان همچنین با  اشاره به  لزوم استفاده از دیزل ژنراتور، و نیز سرکشی و اطلاع از وضعیت آماده به کار آنها در دستگاههای اجرایی استان، توضیحاتی پیرامون چک لیستهای تخصصی این شرکت ارائه دادند.

در پایان جلسه سردار قاسمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با جمع بندی مطالب مطرح شده بیان کردند: پدافند غیرعامل در استان مرکزی از فاز مطالعاتی خارج شده و به فاز عملیاتی وارد شده است که نیاز مند همراهی همه دستگاههای اجرایی می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر