۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۶۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: توانمند سازی و توسعه پایدار جامعه بدون نهادینه کردن پدافند غیرعامل در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری ممکن نخواهد بود.
 فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین کنفرانس ملی سازه های نوین در مهندسی عمران در یاسوج افزود: افزایش روزافزون حوادث و بلایای طبیعی و تغییرات اقلیمی در شرایط کنونی لزوم اجرای مدیریت بحران را دو چندان کرده است.

وی بر ضرورت فراگیری روش های نوین مدیریت بحران بویژه در مواقع بروز مشکلات و حوادث از سوی مدیران و متولیان امور اجرایی وامنیتی تاکید کرد و گفت: این مهم باعث کاهش محسوس آثار و پیامدهای مخرب بلایای طبیعی و حوادث پیش بینی نشده خواهد شد.

وی با اشاره به کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در آبان امسال در استان با محوریت دانشگاه یاسوج خواستار همکاری و همیاری تمامی دستگاه های مختلف اجرایی برای برگزاری مطلوب این همایش ملی و تاثیرگذار در کیفیت بخشی مصالح ساختمانی و عمرانی شد.

محمدی ارتباط ضعیف بین صنعت، دانشگاه و موسسات پژوهشی و تحقیقاتی در بخش های مختلف را یادآور شد و افزود: برگزاری این کنفرانس ملی خود بهترین و مناسب ترین گزینه برای ارتقا بخشی و تقویت این مهم خواهد بود.

چهارمین کنفرانس ملی مصالح وسازه های نوین درمهندسی عمران روزهای 13و 14آبان امسال با حضور بیش از 400شرکت تخصصی در حوزه ساختمانی از تهران و استان های مختلف کشور در یاسوج برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی سازه های نوین همچنین از دریافت حدود 300مقاله علمی و پژوهشی در حوزه های فنی و مهندسی عمران به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد.

محمد غلامی افزود: این کنفرانس ملی در سه بخش مهم شامل ارایه مقاله، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه مصالح ساختمانی برگزار خواهد شد.

وی ارتباط عمیق وتنگاتنگ بین شرکت های اجرایی ،مهندسان و ناظران عمرانی و ساختمانی، آشنایی مهندسان و شرکت ها با آخرین روش ها و فناوری های جدید ساختمانی و نیز بومی سازی و فرهنگ سازی در زمینه مصالح هوشنمد در مهندسی عمران را از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس دو روزه اعلام کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر