۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۷۰۵۵
مدیرعامل توزیع برق استان سمنان تأکید کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: عوامل فرهنگی و سایبری در مقوله پدافند غیرعامل از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار بوده و توجه به این ابعاد ضروری است.
سیدمحمد موسوی‌زاده در ششمین نشست کمیته پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اجتماعی محسوب شده و نقش کلیدی و راهبردی در همه شرایط به‌ ویژه هنگام بحران ایفا می‌کنند، در این زمینه ‌باید اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی اضافه کرد: ارتقای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از نکات مهم در زمان بحران‌های احتمالی می‌تواند نقش کلیدی در مدیریت بحران داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که بحث سایبری از دیگر جنبه‌های پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی‌های لازم به انجام رسیده و در زمینه خودکارسازی شبکه‌ها و سیستم صورت‌حساب‌گیری قبوض برق باید اهتمام بیشتری داشت.

گفتنی است؛ در این نشست پیرامون برگزاری مسابقه ایمنی و سیم‌بانی به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی، اجرای رزمایش خدمت متعالی استانی برای اصلاح و بهینه‌سازی حجم وسیعی از شبکه‌های عارضه‌دار و فرسوده به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، انجام مانور صفر زلزله و همایش پدافند غیرعامل بحث و تبادل‌نظر به عمل آمد و تصمیم‌گیری شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر