۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۶۷۹۱
فیس بوک با اجرای طرح جدیدی برای آموزش، آماده ورود به مدارس شده است.
به گزارش پایداری ملی؛ یک تیم کوچک در فیس بوک در حال کار بر روی پروژه ای به منظور ورود صفحه اجتماعی فیس بوک به مدارس و مراکز آموزشی است. این گروه اعتقاد دارند که با ورود فیس بوک به مدارس مفهوم آموزش و یادگیری تغییر یافته و به کمک تکنولوژی تسهیل می شود.

به گفته کریس کاکس رئیس تولیدات فیس بوک، با ورود این شبکه اجتماعی به مدارس رویکرد آموزش تغییر خواهد کرد و دیگر کلاس ها محدود به کنفرانس و سخنرانی نخواهند بود بلکه محتوای درسی و ارزیابی ها به صورت آنلاین دریافت شده و کلاس صرف انجام پروژه و کارهای عملی و گروهی می شود.

فیس بوک آماده ورود به مدرسه می شود!

با آنلاین شدن کلاس ها یادگیری شخصی تر می شود و هرکس به روشی که می خواهد می تواند یادگیری را تجربه کند. دانش آموزان می توانند با تعیین اهداف بلند مدت در کنار معلم های خود هر لحظه به صورت آنلاین به جلو پیش روند همچنین می توانند هرروز به اهداف خود بال و پر بیشتری دهند و روند کاری خود را روزانه نظاره و بررسی کنند. به این ترتیب وقتی دانش آموزان هر روز با هدف خود رو به رو شوند، همیشه انگیز‌ه‌شان پا بر جای خواهد بود.

به علاوه، معلمان می توانند در تمام مدت روند کاری دانش آموزان خود را برسی و بازخوردهای روزانه خود را با آن ها به اشتراک بگذارند و والدین نیز می توانند از این طریق روند یادگیری و پیشرفت فرزندان خود را بهتر دنبال کنند.

این تیم فیس بوک اعتقاد دارند که چون تکنولوژی مضرات خود را همیشه داشته، این بار برای هدف جدیدشان برنامه ای جدا تحت عنوان طرح یادگیری شخصی (PLP) طراحی می کنند که آن ها را از حاشیه های فضای مجازی به دور می دارد.

فیس بوک آماده ورود به مدرسه می شود!

PLP از فیس بوک جداست و نیازی به ساخت اکانت ندارد و امنیت شخصی دانش آموزان در این صفحه اجتماعی با رعایت نکات امنیتی این صفحه به خطر نمی افتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر