۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۰۶
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به جایگاه پدافند غیرعامل اعتقاد راسخ داشته باشند.
سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که با حضور معاون سازمان‌ پدافند غیرعامل در خرم‌آباد تشکیل شد، اظهار کرد: ما و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت جایگاه پدافند غیرعامل اعتقاد راسخ داشته باشیم و عملا در این زمینه تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: سرلوحه کار ما تحقق برنامه پدافند غیرعامل است، زیرا شرایط همیشه در حالت عادی نیست و ممکن است با بحران‌های شدیدی روبرو شویم.

وی افزود: مدیران باید در طرح جامع پدافند غیرعامل همکاری و مشارکت کنند، زیرا نقشه راه ما اجرا کردن این طرح است.

شاهرخی بحث آموزش و فرهنگ‌سازی را در این مسیر مهم دانست و مدیران ارشد دستگاه‌های استان را موظف به حضور منظم و ثابت در جلسات شورای پدافند غیرعامل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در ادامه اضافه کرد: هر مدیر در حوزه مسئولیت خود باید برنامه‌های اجرایی داشته باشد و طور برنامه‌ریزی شده به آن اهمیت دهد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های یازده‌‌گانه‌ای داریم که باید به طور مرتب تشکیل شوند و برای برطرف کردن موانع موجود تلاش کنیم، عنوان کرد: در پایان سال باید بررسی کنیم که تا چه اندازه از وظایف محول شده به دستگاه‌ها تحقق یافته و متناسب با شرایط ارزیابی عملکرد مدیران در بخش پدافند غیرعامل داشته باشیم.

شاهرخی از شرایط ساخت مسکن در شهرهای لرستان ابراز گلایه‌ کرد و گفت: هیچ قاعده‌ای در سبک زندگی مردم وجود ندارد و با وقوع کوچک‌ترین بحران سخت‌ترین شرایط برای شهروندان به وجود می‌آید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خطاب به سازمان نظام مهندسی استان بیان تاکید کرد: این سازمان باید در تغییر سازه‌‌ها، تراکم و جمعیت دقت بیشتری به خرج دهد.

وی افزود: به طور حتم باید مبحث 21 را در ساختمان‌سازی لحاظ کرده، زیرا با مهر کردن پروانه ساخت به شهروند اطمینان می‌دهیم که در یک منزل با کیفیت از نظر استانداردهای خاص ساکن می‌شود.

این مسئول به مسئولان ذیربط هشدار داد و گفت: در صورت وقوع بحران خسارات سنگینی را متحمل می‌شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر