۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۵۸۷۲
یگ وبگاه تحلیلی نوشت: توافق هسته‌‌ای ایران، هجمه جهانی به هدف ضربه زدن به مشروعیت اسرائیل و نیز سیاست‌های لرزان فزاینده از جانب آمریکا به عنوان مهمترین متحدش یعنی آمریکا موجب وحشت تل‌آویو شده است.
وبگاه «دیلی سیگنال» در گزارشی تحت عنوان «بغرنج شدن مواضع اسرائیل در قبال ایران با وقوع توافق هسته‌ای» نوشت:با اطمینان کامل می‌توان گفت که توافق وین مواضع اسرائیل را در قبال ایران آسان‌تر نکرده است.

این وبگاه نوشت: این توافق با قدرت بخشی به ایران موجب ضمانت در عدم شعله ور شدن رقابت تسلیحاتی مرسوم و حتی هسته‌ای در یکی از بی‌ثبات‌ترین و خطر‌ناک‌ترین مناطق جهان شده است. توافقنامه وین هیچ شادی را برای تل‌آویو به ارمغان نیاورد.به طوری‌که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در این زمینه گفت: «اسرائیل از توافق ایران خرسند نشد زیرا این کشور به نابود کردن اسرائیل ادامه می‌دهد و ما نیز همواره از خودمان دفاع می‌کنیم.»

دیلی سیگنال نوشت: آنچه که رویکرد اسرائیل را در قبال ایران بغرنج کرده است، انزوای تل‌آویو در قبال این کشور است و اینکه اسرائیل بیش از حد با مشکلات امنیتی مواجه است .حماس از یک سو در باریکه غزه دردسر ساز است و حزب‌الله لبنان نیز چنین مشکلی را برای اسرائیل ایجاد می‌کند. در کنار آن صحرای سینا نیز آشفته است و اسرائیلی‌ها نگران ثبات مصر و اردن هستند و البته داعش نیز وجود دارد.

 در انتهای این مطلب آمده است: نگران کننده‌ترین مورد دیگر برای تل آویو جنگ اطلاعاتی بی امان، هجمه جهانی به هدف ضربه زدن به مشروعیت اسرائیل و نیز سیاست‌های لرزان فزاینده از جانب مهمترین متحدش یعنی آمریکا است که تل آویو را وحشت زده کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر