۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۸۳۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، بر توجه مسئولان استان برای تحقق وفاق ملی و عملیاتی کردن برنامه های پدافند غیر عامل و مدیریت زمان تاکید کرد و گفت: برنامه های پدافند غیر عامل عملیاتی شود.


  محمدرضامیرزایی صبح شنبه در جلسه کارگروه پدافند غیر عامل استان سمنان در محل سالن مدیریت بحران استانداری ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل افزود: تاکیدات و رهنمودهای معظم له، اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام، برنامه های پنج ساله و به تبع آن قوانینی که مصوب شده اند در راستای اراده صحیح کشور بوده و تدابیری اندیشیده شود تا در مواقع بحران و حوادث، کمترین آسیب ها و خسارات را داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: امیدواریم در راستای تحقق شعار سال با هدف ایجاد وفاق ملی و تشریک مساعی مردم و دولت در این زمینه شاهد رشد و توسعه بیشتر استان باشیم و در این راستا میبایست برنامه ها عملیاتی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود:  باید با در نظر گرفتن تمام پتانسیل ها و امکانات استان و وضعیت موجود منطقه، تهدیدات، فرصتها و نقاط ضعف و بهره گیری از نقاط قوت، وضعیت مطلوب را طراحی کرده و همه کارگروه ها برای عملیاتی کردن برنامه ها تلاش کنند و مدیریت زمان  برای رسیدن به وضعیت مطلوب بسیار ضروری است.

 وی بر کارایی و اثر بخشی اقدامات و برنامه های پدافند غیر عامل تاکید کرد و افزود: باید برای تحقق برنامه ها نقشه راه ترسیم شده و با توجه به اهداف و راهبردها و شرح وظایف کارگروه های ۱۲ گانه  برنامه ها عملیاتی شود.

عباس پازوکی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد کارگروه های پدافند غیر عامل استان، گفت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای برای عملیاتی کردن طرح های پدافند غیر عامل دارد.

 همچنین  در این نشست نمایندگان رؤسای هریک از کارگروه های ۱۲ گانه به تشریح اقدامات و برنامه های اجرایی خود در چهارچوب وظایف کارگروه پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر