۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۵۶
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی:
کارخانه ای وجود پدافند غیر عامل در عرصه فضای مجازی را با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: شبکه اجتماعی داخلی در کشور راه اندازی شده است.
ابراهیم کارخانه ای در شورای ادرای استان همدان با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات به همدان اظهار داشت: اهمیت وزارت ارتباطات با توجه به گسترش فنآوری و علم آی تی و گسترده شدن فضای مجازی غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر اینکه شبکه ملی اطلاعات باید در کشور راه اندازی شود، گفت: با توجه به مبادلات الکترونیکی که امروزه در حال گسترش است راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور ضروری است.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات فضای مجازی از امنیت بالایی برخوردار خواهد شد، گفت: وجود سیستم عامل ملی بسیار مهم بوده و ملتی که می خواهد روی پای خود بایستد باید سیستم عامل ملی نیز داشته باشد.

کارخانه ای وجود پدافند غیر عامل در عرصه فضای مجازی را نیز با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: شبکه اجتماعی داخلی در کشور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه باید از شبکه های مجازی اجتماعی داخلی که امنیت بیشتری دارد استفاده شود، عنوان داشت: شبکه های مجازی اجتماعی داخلی هنوز به مردم معرفی نشده تا مردم بتوانند از این شبکه ها استفاده کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر