۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۳۱
امام جمعه بوشهر:
آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: پدافند غیر‌عامل یک برنامه سترگ و سنگین در حمایت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده و پدافند غیرعامل حمایت از خون شهداء و تمامیت ارضی کشور است.
 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با تقدیر از خدمات صورت گرفته اظهار کرد:‌ پدافند غیرعامل مربوط به همه کشورهاست.

وی بیان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌های دارد که توجه به پدافند غیر عامل را اجتناب‌ناپذیر می‌کند و آن هم به خاطر آرمان‌هایی است که به خاطر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: در سطح دنیا کشورهایی در حال محاربه مستمر با ما هستند که لازم است آحاد جامعه با مقوله پدافند غیر عامل آشنا شده وبه آن عمل کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه بیان کرد: با این شرایط ما باید هر روز و هر ساعت در حال آماده‌باش بوده و برنامه‌های پیشگیرانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: پدافند غیر‌عامل یک برنامه سترگ و سنگین در حمایت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده و پدافند غیرعامل حمایت از خون شهداء و تمامیت ارضی کشور است.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: پدافند غیر عامل نیاز به توسعه و فراگیری در همه عرصه‌ها را دارد و همه آحاد جامعه باید به عنوان اعضای پدافند غیر عامل باشند و این برنامه به صورت جامع دنبال شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر