۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۶۱
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع ، اظهار کرد: ابزار لازم برای امنیت دائمی، علاوه بر حضور نیروهای مسلح، افزایش جمعیت است.

به گزارش پايداري ملي، سردار حسین باقری در نشست با جمعی از معاونان، مدیران کل و کارشناسان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف در جاسک که فرماندار و امام‌جمعه شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: ابزار لازم برای امنیت دائمی، علاوه بر حضور نیروهای مسلح، افزایش جمعیت است.

وی با بیان این‌که برای رشد و پیشرفت مناطق جنوب کشور باید به دنبال امنیت پایدار باشیم، افزود: راه حل افزایش جمعیت در مناطقی مانند شهرستان جاسک، افزایش اشتغال و توجه خاص دولتمردان به این نقطه دور افتاده و کمتر توسعه یافته است.

 معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دلایل و اهداف سفر به این نقطعه از خاک ایران، تصریح کرد: هدف از این سفر و حضور دست‌اندرکاران دولت و نیروهای مسلح در شهرستان بندر جاسک و سواحل جنوب شرقی کشور ، ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر برای اجرای شدن بهتر منویات رهبری است.

 باقری ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با شناخت کامل از منطقه، نیازمندی‌ها و امکانات موجود را شناسایی کرده و در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان و مناطق مجاور قدم‌های موثرتر و کارآمدتر برداریم و این پیش سفری برای حضور هیات دولت در جاسک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر