۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۲۹
حدادعادل در همایش اصولگرایان استان کرمان:
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های گسترده، اقتصاد کشور را به‌هم بریزند تا مردم را ناراضی و جنگ تازه‌ای را از طریق اقتصاد در کشور ما ایجاد کنند و وحدت و همدلی مردم را به‌هم بزنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، غلامعلی حدادعادل در همایش اصولگرایان استان کرمان، با بیان اینکه اصولگرایی اصطلاحی ا ست که در دو دهه اخیر معنا و مفهوم پیدا کرده است، اظهار داشت: هدف اصولگرایی ادامه راه امام راحل با پیروی از مقام معظم رهبری است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: چهارشنبه به‌همراه جمعی از نمایندگان مجلس به محضر مقام معظم رهبری رسیدم، ایشان فرمودند: "25 جلد صحیفه نور و وصیت‌نامه امام را بخوانید." ما اصولگرا را کسی می‌دانیم که منشور زندگی و فعالیت اجتماعی و سیاسی خود را منشور زندگی و فعالیت اجتماعی، سیاسی امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بداند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما اصولگرایی همان ایمان به خدا، تقوا، اخلاق اسلامی، زندگی مؤمنانه، انس با قرآن، علاقه به اهل‌بیت(ع)، محبت و خدمت به مردم و تلاش برای برقراری عدالت در جامعه در همه زمینه‌هاست؛ خدمت به مردم همراه با عدالت و محبت به مردم بر پایه اخلاق اسلامی از مبانی اصولگرایی است.

حدادعادل تصریح کرد: همچنین ارکان اصولگرایی را شامل ایستادگی و مقاومت برابر استکبار جهانی، ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، استقلال و تأکید به جهاد علمی که همان مقابله با جنگ نرم و فتنه است و در قرآن کریم و نهج‌البلاغه به آن اشاره شده می‌دانیم.

وی تأکید کرد: اصولگرایی مستلزم رعایت همه مفاهیم دینداری ما و حرکت به‌سمت جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال "اصولگرایی چیست که آن را مبنا و محور قرار داده‌ایم و بر آن پافشاری می‌کنیم" بیان کرد: هدف ما از وحدت اصولگرایان چیست؟ آیا هدف ‌از تشکیل این جلسات این است که تعداد بیشتری از ما وارد مجلس شوند و قدرت به‌دست گرفته و ثروت و شهرتی به‌دست آورند؟

وی با تأکید بر هدف برگزاری این جلسه با عنوان «وحدت اصولگرایان» ادامه داد: ما نمی‌خواهیم به قدرت برسیم، بلکه آن‌چه ما به‌دنبال آن هستیم، خدمت به نظام و مردم و ادامه راه شهدا است؛ می‌توان گفت اصولگرایی یعنی تأمین منافع ملی.

حدادعادل با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی‌ و هم‌زبانی" خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ‌روی مسئله هسته‌ای ما دست گذاشته‌اند و آن را بهانه‌ای کردند که تحریم‌های شدیدتری را علیه ما اتخاذ کنند. آن‌ها می‌خواهند با تحریم‌های گسترده، اقتصاد کشور را به‌هم بریزند تا مردم را ناراضی و جنگ تازه‌ای را از طریق اقتصاد در کشور ما ایجاد کنند و وحدت و همدلی مردم را به‌هم بزنند.

وی افزود: حماسه 9 دی لبریز شدن کاسه صبر ملتی است که شاهد بود عده‌ای می‌خواهند با انقلاب آن ملت بازی کنند اما خلاف انتظار آن‌ها، این حادثه بر اقتدار جمهوری اسلامی افزود و روز تجلی بصیرت مردم ایران بود که نباید آن را هیچ‌گاه فراموش کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق با بیان اینکه وقتی مردم در خیابان‌ها دیدند، این جریان روی عبارت جمهوری اسلامی را خط می‌زند، متوجه نیت جریان شدند، خاطرنشان کرد: مردمی که در محضر امام، رهبری و شهدا تربیت سیاسی شده بودند، جمع‌بندی درستی پیدا کردند و در روز 9 دی که امتحان بزرگ ملت ایران بود، آن‌ها سرافراز شدند.

حدادعادل همچنین به وضعیت نابسامان کشور مظلوم یمن که توسط رژیم آل‌سعود و متحدانش مورد تجاوز قرار گرفته اشاره کرد و گفت: یمن یک کشور مسلمان و فقیر است. این کشور به‌دلیل اینکه خودش می‌خواهد اداره کشورش را در اختیار داشته باشد، مورد هجوم آل‌سعود که در واقع دست‌نشانده آمریکا است، قرار گرفته و شبانه‌روز مورد تهاجم هواپیماهای دشمن است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر