۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۶۰
بنا به اظهارات تیم GCHQ عملیات رایانه‌ای که در برابر تروریستها، جنایتکاران و دیگر نهادها انجام میشود، یک تهدید جدی برای انگلستان محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی از asis.io , این آژانس سیگنال‌های اطلاعاتی به دنبال استخدام تعدادی کارمند برای هر دو سِمت امنیت سایبری و اطلاعات سایبری می‌باشد. این سِمتها مربوط به فعالیت در تیم‌های شناسایی و جلوگیری از حمله به زیرساخت‌های ملی حیاتی، جست‌وجو برای دفاع از سامانه‌های دولتی در برابر مجرمانی که به دنبال سرقت اطلاعات، هویت و یا پول هستند می‌باشد.

همچنین متخصصان اطلاعات سایبری ممکن است برای دسترسی به رایانه‌ی یک گروه تروریستی، و یا انجام عملیاتی برای بازیابی سرنخهای برخط حیاتی درباره‌ی محل و هویت اعضای یک حلقه ازجرایم سازمان‌یافته، به توسعه‌ی نرم‌افزار نیاز داشته باشند. بنا به اظهارات تیم GCHQ عملیات رایانه‌ای که در برابر تروریستها، جنایتکاران و دیگر نهادها انجام میشود، یک تهدید جدی برای انگلستان محسوب می‌شود.

GCHQ همچنین بیان کرد: «کنترل‌های شدید قانونی برای آن دست از فعالیتهای GCHQ، که فقط در راستای اهداف قانونی و در حمایت از اولویتهای امنیت ملی (الویت‌هایی که توسط وزرا تنظیم میشوند) انجام میشوند، به کار گرفته میشوند. «ازفارغ التحصیلان و غیر فارغ التحصیلان که ۱۸ سال یا بیشتر دارند و کسانی که قدرت برنامه‌نویسی پیچیده و مهارت حل مسأله دارند برای مشاغل سطح اولیه دعوت به عمل میآید.»حقوق اولیه ۲۷،۱۹۳ دلار میباشد و تاریخ شروع کار به داوطلبان بستگی دارد.

یک سخنگوی GCHQ در خلال رایانامه‌ای به EI Reg گفت: «ما در حاضر به دنبال استخدام حداقل ۸۰ نفر به عنوان کارشناس شبکه‌های رایانه‌ای، از منابع داخلی و خارجی برای سال مالی جاری هستیم.»داوطلبان زبده میتوانند با بهرهگیری از آموزش از برخی از بهترین و درخشانترین افراد در فناوری روز دنیا، در کار خود پیشرفت کنند. در بیانیهای، سخنگوی GCHQ توضیح داد: «ما به دنبال افرادی با طیف گستردهای از سوابق و تجارب هستیم، بنابراین، آموزش‌های ما برای رفع نیاز به پاسخ‌گویی به کاربران طراحی شده است. نیاز به همراهی با تغییرات فناوری به این معنی است که کسانی که ما آنها را استخدام میکنیم همواره در طول شغلشان در عملیات شبکه های رایانه‌ای به یادگیری و پیشرفت ادامه دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر