۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۷۲۱
مانور پدافندغیرعامل با هدف آشنایی دانش آموزان با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و خدماتی در مدرسه شهید بهشتی هرسین برگزار شد.
در این مانور که در دبیرستان شهید بهشتی هرسین برگزار شد، فرمانده عملیات سپاه ناحیه، برخی از مسئولین و دبیران مدرسه، مسئولین امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان، کارکنان سازمان آتش نشانی، و مسئول بسیج دانش آموزی هرسین حضور داشتند.
این مانور، با پخش آژیر حمله دشمن (همانند دوران دفاع مقدس) آغاز شد و با وقوع انفجارهای پی در پی و ایجاد آتش، نیروهای آتش نشانی، هلال احمر به اطفای حریق، امداد و کمک های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی پرداختند.
حسین اله وردی فرمانده عملیات سپاه ناحیه در این برنامه هدف از اجرای این مانور را ارائه آموزش های لازم به دانش اموزان در زمینه مقابله با حوادث و خطرات احتمالی عنوان کرد و اظهار داشت دانش آموزان در این مانورها به صورت عملی با راه های چگونگی مقابله با دشمنان آشنا شده و می توانند توانایی های خود را در این راستا به منصه ظهور گذاشته و میزان آسیب پذیری را کاهش دهند.
وی افزود در راستای پدافند غیر عامل تمام دستگاه های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.

.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر