۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۱۴
اطلاعات رژیم صهیونیستی ادعا کرد
یک مرکز اطلاعاتی اسرائیلی ادعا کرد گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس از میان دانشجویان فلسطینی در مالزی عضوگیری می‌کند تا آنها در این کشور اصول آموزش استفاده از پهپاد را بیاموزند و برای عملیات به کار گرفته شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، یک مرکز اطلاعاتی اسرائیلی ادعا کرد گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اقدام به عضوگیری از میان دانشجویان فلسطینی در مالزی می‌کند تا آنها در این کشور اصول آموزش استفاده از پهپاد و نیز چتربازی را بیاموزند و در نهایت برای انجام عملیات در داخل سرزمین‌های اشغالی به کار گفته شوند.

بر اساس گزارش کانال ۷  رژیم صهیونیستی به نقل از این مرکز اطلاعاتی در سال گذشته (۲۰۱۴) فعالیت یک گروه وابسته به شاخه نظامی حماس در مالزی تأیید شده است.

رژیم صهیونیستی اقدام به ارائه شکایت‌های علیه «وسیم القواسمه» از الخلیل کرده است که در آن موضوع عضوگیری و تجهیز گردان‌های القسام در مالزی مطرح شده و القواسمه نیز از دانشجویان فلسطینی اخیری بوده از کرانه باختری به این کشور رفته بوده است.

بنا بر این گزارش، در خلال جنگ اخیر غزه یکی از اعضای مرتبط با القسام بازداشت شده و وی به اینکه حماس او را به مالزی فرستاده تا آموزش استفاده از پهپاد و چتربازی را بیاموزد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر