۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۰۸
با حضور فرماندارشهرستان رامیان؛
مانور آمادگی در برابر حملات هوایی (رزمایش پدافند غیر عامل) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رامیان در آموزشگاه ملاصدرا برگزار شد.
رزمایش پدافند غیر عامل با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولین شهرستان رامیان در آموزشگاه ملاصدرا برگزار شد.
"جواد صادقلو" فرماندار شهرستان رامیان رزمایش پدافند غیرعامل را مجموعه اقداماتی دانست که نیاز به بکارگیری تسهیلات و جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارت مالی و جانی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و اقتصادی جلوگیری کرد و یا میزان خسارت را به حداقل رساند.

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به شیوه های مختلف کشور ما را تهدید می کنند افزود: در دنیا بیشترین تهدید نظامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و باید برای رشد و توسعه کشور و ایستادگی در برابر هر تهدیدی به موضوع پدافند غیر عامل توجه جدی داشته باشیم تا بتوانیم سطح آگاهی و توان مقابله مردم را در برابر هر تهدیدی افزایش دهیم.

اسماعیل یازرلو" مسئول بسیج دانش آموزی گفت: این مانور با هدف آمادگی در برابر حملات هوایی دشمن و آشنایی با اصول و فنون اولیه پدافند غیر عامل و شناخت شیوه های هجوم و توطئه های دشمنان و راهکارهای مناسب مقابله با آن برگزار شد.

این رزمایش توسط سپاه و بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان اجرا شد.

pad1

pad11

pad2

pad3

pad4

pad5

pad6

pad7

pad8

pad9

pad10


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر