۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۹۰
رزمایش پدافند غیرعامل بسیج دانش‌آموزی صبح امروز در دبیرستان شهید بهشتی شهرستان بوشهر برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در حاشیه این رزمایش و در جمع خبرنگاران به نقش پدافند غیرعامل در ارتقای پایداری ملی، اظهار داشت: پدافند غیرعامل نوعی سرمایه‌گذاری برای حوادث و خطرات احتمالی است که در آینده شاید برای کشور و سرزمین ما اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در آموزش‌های دانش‌آموزان پدافند غیرعامل را در سرلوحه کار خود قرار دهیم، ادامه داد: اگر ما بتوانیم پدافند غیرعامل را در کشور سرلوحه کارهای خود قرار دهیم باعث ایمنی و نکته اتکاء دیگر کشورهای همسایه در مقابل تهدید سایر کشورها نیز خواهیم بود.

دشتی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل، افزایش آمادگی آنان در مقابل حمله‌های احتمالی، بمباران‌های هوایی دشمنان و مواقع بحران برای حفظ جان خود از اهم اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به آموزش‌هایی که در این رزمایش ارائه شد پرداخت و گفت: با اجرای پدافند غیرعامل خسارت‌های مالی، جانی و تاسیساتی ناشی از حوادث و بحران‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

دشتی با تاکید بر اجرای مداوم و منظم چنین رزمایش‎هایی در طول سال، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی باید به فرهنگ استفاده از کمترین امکانات به بهترین وجه در پیشبرد اهداف نظام  کمک کند.

این رزمایش با همکاری بسیج دانش‌آموزی  شهید فهمیده، اداره آموزش و پرورش، شهرداری شهرستان بوشهر  و سپاه امام صادق(ع) در دبیرستان شهید بهشتی این شهر برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر