۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۸۲
رئیس شورای شهر اهواز خبرداد :
حجت الاسلام قربانی سعادت نیا امروز در نخستین نشست انجمن علمی پدافند غیر عامل ایران با شرکت‌های دانش بنیان خوزستان اظهار داشت: بیش از یک سوم شهر اهواز سند مالکیت ندارد و به این دلیل با برگزاری جلسه‌ای با اداره ثبت اسناد استان وراه و شهرسازی در حال پیگیری و رفع نواقص این موضوع هستیم.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: با تشکیل انجمن‌های پدافند غیرعامل فرصت مناسبی به منظور بررسی و توجه به مشکلات و نواقص شهر به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهر اهواز دارای داشته‌های فرهنگی بالایی است، افزود: نیروهای انسانی باید در دانشگاه‌ها رشد و پرورش یابند و با فرهنگ سازی تلاش کنیم موقعیت شهر ارتقا یابد.

حجت الاسلام سعادت نیا گفت: توجه شهرداری در سال جدید به مبحث امور شهروندی است که به این منظور ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌های مرزی تا کنون به نحو شایسته‌ای استفاده نشده است، بیان کرد: با شناسایی نیاز شهر و اقدام به موقع در زمینه اجرای اموری که اولویت هستند می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم.

رئیس شورای شهر اهواز اظهار داشت: تشکیل کمیته سلامت، کمیته امنیت، نظارت بر مدارس و پیگیری مسئله ریزگرد‌ها از اقدامات انجام شده در شورای شهر اهواز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر