۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۷۱
مسئول دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی واحد گرگان گفت: با هدف آشنایی بیشتر کارکنان واحد گرگان با موضوع پدافند غیر عامل، کارگاه آموزشی آشنایی با پدافند غیر عامل در واحدگرگان برگزار شد.

علی سهیل در حاشیه برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در واحد گرگان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به همت دفتر حراست دانشگاه، کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل برای کارکنان برگزار شد.

مسئول دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی واحد گرگان افزود: این کارگاه در دومین دوره با حضور سی نفر از کارکنان در حال برگزاری است و هدف از آن آشنایی کارکنان دانشگاه با سازو کارهای پدافند غیر عامل و موضوع آمایش سرزمینی است.

وی با توجه به حضور علی اکبر قربانی خورشیدی مدیر حراست دانشگاه به عنوان مدرس این دوره افزود: این کارگاه در مدت ۸ ساعت و در چهار روز برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.

سهیل استقبال مناسب کارکنان دانشگاه از برگزاری این کارگاه را عامل اجرای دومین دوره این کارگاه دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش و اثر گذاری عموم مردم در موضوع پدافند غیر عامل، برگزاری این کارگاه‌ها موجب ارتقاء دانسته‌های شرکت کنندگان در انجام فعالیت‌های زیر بنایی و اصولی در محل کار و زندگی برای کاهش خسارات احتمالی در بحران‌ها و شرایط حساس طبیعی و غیر طبیعی خواهد شد.

مسئول دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در سال ۹۳ افزود: در این ۱۰ دوره مجوعاً بیش از ۳۰۰ نفر از مباحث مطروحه از سوی اساتید بهره برده‌اند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر