۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۹
گفتمان دینی با موضوع« پدافند غیرعامل» در دبیرستان دخترانه بصیرت طاهرگوراب صومعه سرا با سخنرانی حجت الاسلام محمد هادی فقیه برگزار شد .
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام محمد هادی فقیه از روحانیون منطقه  در گفتمان دینی دبیرستان دخترانه بصیرت طاهرگوراب ابراز کرد : امروز باید نسل جوان و نوجوان را از خطرات و آسیب های تهاجم فرهنگی آگاه ساخت و این امر باید با طراحی و تدوین برنامه های فرهنگی متنوع و اثر بخش انجام پذیرد و باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان به سلاح علم و ایمان مجهز شویم .

 این کارشناس دینی با بیان اینكه انقلاب اسلامی در برهه ای از زمان متولد شد ، كه تمام ابزارها برای از بین بردن این انقلاب بكار برده شد ، تصریح كرد : آگاهی رهبری و اراده مردم تمام توطئه ها را خنثی کرد.

 وی با بیان اینکه اگر عناصر فرهنگی جامعه درک درستی از مسائل داشته باشند بسیاری از مشکلات فرهنگی آن جامعه قابل حل خواهد بود یادآور شد : آنچه که دشمن طراحی کرده و به مصاف جهان اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران آمده جنگ فرهنگی است و در این، جنگ دشمن از حرکت نرم استفاده می کند.

 حجت الاسلام محمد هادی فقیه، نظام اسلامی را برخاسته از دلدادگی ارزشی و نیروی اعتقادی مردم دانست ، و تاكید كرد : پاسداری از نظام اسلامی نیز بر عهده دانش آموزان و همین مردم است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر