۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۷۹
در نخستین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق که با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو برگزار شد از شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به جهت اقدامات موثر و دستاوردهای ارزشمند در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تجلیل شد.
در این مراسم با اعطای لوح تقدیر از محمدعلی ضامن مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به عنوان شرکت نمونه در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بین شرکت‌های صنعت آب و برق کشور قدردانی شد.

در این لوح تقدیر که به امضاء قائم مقام وزیر نیرو و رئیس ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل رسیده آمده است: شکوفایی و اعتلای میهن عزیزمان مرهون سعی کسانی است که با بهره گیری مناسب از شاخص‌های اندیشه، علم، تجربه، خلاقیت و تعهد، راهکارهای نوینی را جهت ارتقاء سطح آمادگی و آستانه مقاومت زیر ساخت‌های کشور ارائه نموده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، زمینه غلبه برمشکلات و موانع را فراهم می‌سازد.

مهندس ستارمحمودی در ادامه این تقدیرنامه آورده است: به پاس اقدامات موثر ودستاوردهای ارزشمند آن شرکت در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، این لوح تقدیر تقدیم می‌گردد. امیداست در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت شاهد تداوم و توسعه روزافزون فعالیت‌های آن شرکت در عرصه‌های مختلف باشیم.

در نخستین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل در صنعت آب وبرق که در پژوهشگاه نیرو برگزارشد کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مدیریت بحران و ریسک و تهدیدات سایبری و ارائه مقالات با موضوعات مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، HSE در صنعت آب و برق ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر