۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۴۴
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیستم و مدیریت پدافند غیر‌عامل باید در مدیریت شهری اصفهان اجرا شود تا از وقوع حوادث و اتفاقات آنی و غیر‌منتظره در سطح شهر جلوگیری شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه یار مهربان در اصفهان اظهار کرد: امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه‌ها هر ساله ادامه پیدا کند.

وی به استقبال بسیار چشمگیر مردم از نمایشگاه یار مهربان در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم توسعه پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ما در اواخر و اوایل هر سال در سطح شهر با مشکلی برای ارائه پروانه ساختمان به مردم مواجه می‌شویم، تصریح کرد: بسیاری از مردم که در پایان سال برای دریافت پروانه ساختمان مراجعه می‌کنند، پرونده آنها به دلیل محدود بودن زمان ناقص می‌ماند.

وی با بیان اینکه در سال جدید با توجه به افزایش قیمت عوارض ساختمانی باید به این موضوع رسیدگی کنیم، ادامه داد: در سال جدید باید برنامه و لایحه‌ای مصوب شود که بتوانیم دو ماه فرصت برای مراجعه‌کنندگان در نظر بگیریم که آنها در زمان دریافت پروانه با مشکل مواجه نشوند.

شریعتی با اشاره به اینکه ما در سطح شهر اصفهان نیازمند مدیریت و سیستمی در مسائل مدیریت شهری به نام پدافند غیر‌عامل هستیم، تاکید کرد: بحران‌ها به حوادث و اتفاقات آنی گفته می‌شود و پدافند غیر‌عامل از وقوع اتفاقات و حوادث غیر‌منتظره پیشگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سیستم و مدیریت پدافند غیر‌عامل باید در مدیریت شهری اصفهان اجرا شود تا از وقوع حوادث و اتفاقات آنی و غیر‌منتظره در سطح شهر جلوگیری شود، افزود: امیدواریم که این سیستم بر مدیریت شهری اصفهان حاکم شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب بودجه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شورای شهر گفت: مبلغ پیشنهادی برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت 400 میلیون تومان بود که با توجه به نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت مقرر شد که این اختیار به شهردار داده شود که این مبلغ تا 500 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه همچنین از افرادی که جاری و ساری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود را پیگیری کرده‌اند، تشکر می‌کنیم، اظهار کرد: امیدواریم که جریان آب در رودخانه زاینده‌رود به صورت دائمی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر