۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۰۶
فرمانده انتظامي استان قم در همايش پدافند غيرعامل:
فرمانده انتظامي استان قم در همايش پدافند غيرعامل در جمع معاونان اين فرماندهي، گفت: حوزه پدافند غيرعامل را بايد جدي گرفت و آن را در تمام اقدامات و فعاليت هاي استاني در نظر گرفت.

سردار " کاظم مجتبايي " پدافند غيرعامل را از مواردي دانست که نبايد در پيگيري آن کوتاه آمد.

فرمانده انتظامي استان قم تاکيد کرد: راهبرد اصلي در پدافند غيرعامل اين است که تمامي موارد برآورد شود، اينکه چه بخش هايي در محدوده ناجا و استان قرار دارد، الزامات فرماندهي چيست، اينها همه کمک مي کند تا طرح هاي پدافند غيرعامل را بهتر اجرا کنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: تمام ساخت و سازها، تجهيزات، امکانات و اقداماتي که در استان صورت مي پذيرد بايستي پدافند غيرعامل در آن لحاظ شود و در بازديدهاي مسئولان و فرماندهان نيز اين ملاحظات مورد توجه قرار گيرد.

سردار مجتبايي يادآورد شد: پدافند غيرعامل فقط اختصاص به بعد سخت افزاري ندارد، بلکه در ابعاد گوناگون فرهنگي ، اجتماعي ، فضاي مجازي و در کل بعد نرم افزاري، ما نيازمند توجه به پدافند غيرعامل هستيم چرا که دشمن دروني انسان يعني شيطان در خط مقدم پشتيباني از دشمن بيروني است و دائما" تلاش مي کند تا اعتقادات ما را نشانه رود تا بتواند از درون موفقيت کسب کند.

در ادامه اين همايش معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان نيز گفت:بحث پدافند غيرعامل امروزه يکي از موضوعات اساسي و مهم در تمام کشورها است که در کشور ما هم با شدت و دقت بيشتر دنبال مي شود.

سرهنگ " صياد درويشي" افزود: پليس نيز به عنوان يک سازمان گسترده و با وظايف فراوان در جامعه موضوع پدافند غيرعامل را با برنامه هاي مناسب علاوه بر موضوعات سخت افزاري شامل زير ساخت ها ،‌پراکندگي ، پوشش و ساير موارد حتي در موضوع نرم افزاري نيز در سطح کارکنان پليس و ماموريت هاي خاص با جديت دنبال مي نمايد.

وي ادامه داد: ما در سطح استان تلاش مي کنيم بر اساس برنامه ها و راهبردهاي ناجا و استفاده از تمام ظرفيت هاي استاني برنامه هاي متنوعي را از طريق رده هاي مختلف و با رويکرد پدافند غير عامل چه در بحث سخت افزاري و چه با رويکرد نرم افزاري دنبال کنيم .

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم اضافه کرد: يکي از اهداف مهم از برگزاري اين جلسات و کميته هاي فرعي اين است که تدابير فرمانده انتظامي استان قم را همسو با تدابير ناجا اجرايي و نهادينه کنيم.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: برابر فرمايشات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) علاوه بر اقدامات سخت افزاري، پليس در تلاش است تا در قوي کردن درون از هرگونه ورود ميکروب به بدنه ي جامعه جلوگيري و جامعه را از نظر نرم افزاري مستحکم نمايد، بنابراين ما حتي در ريزترين ماموريت هاي پليس شاخص هاي پدافند غيرعامل را لحاظ و آن را دنبال مي کنيم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر