۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۸۶
افشار:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: به منظور ساماندهی امور فنی، صلاحیت شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیر عامل در استان بررسی و ارزیابی می شود.
محمد افشار در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: برابر ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه، تهیه پیوست مطالعات پدافند غیر عامل برای طرح ها و پروژه های سرمایه ای ملی و استانی الزامی است که در همین راستاتعداد قابل توجهی  از طرحها و پروژه هاي  سرمایه ای و زیر ساختی که در استان در حال اجرا است نیاز به ایمن سازی و مصونیت بخشی در برابر تهدیدات با اقدامات پدافند غیر عامل دارند.

وی افزود: اجرای طرح های مطالعاتی و عملياتي پروژه های عمرانی و سرمایه ای دستگاه های اجرایی ملی و استانی توسط شرکت ها ومشاورین بومی مطلوب تر میباشد درهمین راستا این اداره کل اقدام به شناسایی شرکتها و مشاورین بومی در سطح استان کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تصریح کرد: ساماندهی شرکت های مهندسین مشاور برای انجام مطالعات پدافند غیر عامل طرح ها و اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی مهم استان انجام می شود و شرکتها و مشاورینی که بر اساس دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل کشور داراي شرایط لازم عمومی و اختصاصی باشند و درحوزه هاي مختلف پدافند غيرعامل ازجمله فني و عمراني، سايبري و زيستي فعال هستند، می توانند درخواست مدارک و مستندات خود را به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تحویل دهند تا مورد بررسي قرار گيرد.

وی در پایان افزود: پس از برسی و تائید صلاحیت انجام شده گواهینامه شرکت های مهندسین پذیرفته شده توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور صادر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر