۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۸۱
مدیرکل دفتر امور روستایی استان ایلام:
افشین کریمی در جلسه برنامه ریزی سفر ناظران دفتر توسعه روستایی مناطق محروم کشور که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید،گفت: روستاهای مرزی به عنوان مرزدار و پدافند غیر عامل تضمین کننده امنیت مرزهای کشور هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری افشین کریمی در جلسه برنامه ریزی سفر ناظران دفتر توسعه روستایی مناطق محروم کشور که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید، ضمن اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید خصوصا در مناطق محروم به اهمیت جریان داشتن روح زندگی در این مناطق اشاره کرد.

وی افزود: روستاهای مرزی به عنوان مرزدار، پدافند غیر عامل و تضمین کننده مرزهای کشور هستند، لذا توجه و رسیدگی هرچه بیشتر مسئولان به این مناطق خصوصا مسائل زیربنایی و مشکل اشتغال جوانان در این مناطق بسیار مهم و ضروری می باشد.

در ادامه این جلسه ناظر دفتر توسعه روستایی مناطق محروم کشور ضمن اشاره به برنامه سفر و بازدید در روزهای آتی بر لزوم ارائه اطلاعات صحیح و به روز از طرف مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرده و این اطلاعات و آمار را آیینه فعالیت های این دستگاهها دانست.

مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز هرکدام ضمن خوشامدگویی و عرض خیر مقدم به بیان مشکلات موجود در دستگاه های اجرایی علی الخصوص اعتبار کم این دستگاه ها در استان اشاره کرده و خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم،خصوصا مناطق مرزی شدند.

همچنین در پایان جلسه برنامه بازدید از پروژه های استان در طول هفته مشخص گردید تا دستگاه های اجرایی استان هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

لازم به ذکر است، ناظرین دفتر توسعه روستایی مناطق محروم کشور در سفر یک هفته ای خود به بررسی، بازدید و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در مناطق محروم خواهند پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر