۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۵۳
همتی:
مشاور عالی استاندار کرمانشاه، فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیر عامل در سطح جامعه را لازم و ضروری عنوان کرد.
جعفر همتی در سمینار و دوره آموزشی پدافند غیر عامل ویژه مدیران ارشد، فرمانداران، بخشداران و اعضای گروه های تخصصی کارگروه پدافند غیر عامل که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط امروز کشور توسعه پدافند غیر عامل در جامعه لازم و ضروری است.

وی نقش پدافند غیر عامل در توسعه پایدار را مهم عنوان کرد و افزود: اجرای پدافند غیر عامل همچنین در راستای ایجاد امنیت نیز حائز اهمیت است.

همتی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل در جامعه، گفت: در زمان وقوع حوادث و اتفاقات، ارزش پدافند غیر عامل محسوس و آشکار خواهد بود.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه همچنین ضمن انتقاد از حضور برخی از مدیران استانی در این سمینار، اظهار داشت: این مسئله نشان دهنده بی اهمیتی مدیران به موضوع پدافند غیر عامل است که من در این خصوص با استاندار صحبت خواهم کرد.

وی همچنین با انتقاد از تاخیر یک ساعته در آغاز این سمینار خواستار توجه بیش از پیش مدیران استانی به حوزه پدافند غیر عامل شد.

همتی در پایان تصریح کرد: عدم رعایت مسائل پدافند غیرعامل در ساخت پالایشگاه ها و زیر ساخت ‌های حوزه ارتباطات و مخابرات و نیز حک شدن سایت‌ ها به دلیل نا آگاهی از مسائل حوزه پدافند غیر عامل رخ می دهد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر