۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۷۴
جلسه شوراي اداري شهرستان اراک به رياست بختیاری فرماندار اراک و با حضور سردار قاسمي مدير كل پدافند غير عامل استانداري در محل سالن جلسات فرمانداري اراک برگزار گرديد.

جلسه شوراي اداري شهرستان اراک  به رياست دکتر بختیاری فرماندار اراک و با حضور سردار قاسمي مدير كل پدافند غير عامل استانداري در محل سالن جلسات فرمانداري اراک برگزار گرديد.

در اين جلسه كه با حضور مديران و اعضاي شوراي اداري شهرستان اراک برگزار شد، ابتدا سردار قاسمي ضمن تبريك نزدیک شدن به ايام دهه فجر به سخنراني پيرامون تهديدات موجود در حوزه پدافند غير عامل و نحوه مقابله با آنها پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به اهميت آسيب هاي ناشي از اين تهديدات، به تشريح وظايف قرارگاه­هاي سايبري و زيستي پرداختند و از مديران ادارات شهرستان اراک خواستند تا با جديت در اين زمينه به همكاري و همفكري بپردازند.

سپس  بختیاری فرماندار اراک ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به آثار و برکات انقلاب اسلامی اشاره کردند و خدمت رسانی به مردم را وظیفه اصلی مسئولین در نظام اسلامی دانستند.

بختیاری همچنین به تشریح پروژه های افتتاح شده در سطح شهر پرداختند و در ادامه توضيحاتي پيرامون عملكرد فرمانداري اراک پیرامون پدافند غيرعامل ارائه نموده و ابراز امیدواری کردند با همکاری مسئولین دستگاه ها آسیب پذیری در برابر تهدیدات حوزه پدافند غيرعامل به حداقل ميزان ممكن برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر