۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۶۰
مدیرکل پدافند غیرعامل قم،:
متقیان با بیان اینکه دغدغه ما در استان جدی گرفتن بحث پدافند غیرعامل است، گفت: یکی از وظایف قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی استان پایش و رصد تهدیدات زیستی و عوامل تشدید کننده آن در حوزه های انسانی، گیاهی، جانوری، زیست محیطی، آب و غذا است.
مهدی متقیان در بازدید از مجتمع دامشهر، با اشاره به اینکه از 23 استان کشور دام وارد قم می‌شود و به استان‌های دیگر منتقل می شود، افزود: باید برای مجتمع دامشهر قرنطینه شبانه روزی با امکانات و تجهیزات کامل ایجاد و ورود و خروج دام به مجتمع دامشهر کنترل شود.

وی اضافه کرد: باید در ورودی دامشهر پاسگاه نیروی انتظامی با خدمات شبانه روزی استقرار یابد و ترتیبی اتخاذ شود تا با هماهنگی با استان های دیگر دام های وارد شده به استان هویت دار باشد.

وی ادامه داد: مقرر شده است اداره کل دامپزشکی استان راهکارها و پیشنهادات اجرایی را به منظور پیگیری و اقدام به دبیرخانه قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی اعلام کند.

متقیان در پایان با بیان اینکه دغدغه ما در استان جدی گرفتن بحث پدافند غیرعامل است، گفت: یکی از وظایف قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی استان پایش و رصد تهدیدات زیستی و عوامل تشدید کننده آن در حوزه های انسانی، گیاهی، جانوری، زیست محیطی، آب و غذا است.

مجتمع دامشهر در کیلومتر 13 جاده قم جعفریه به مساحت 664 هکتار مشتمل بر چهار مجتمع (مجتمع پرواربندی گوسفندی، مجتمع پرواربندی گوساله، میدان خرید و فروش علوفه و میدان خرید و فروش دام) قرار دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر