۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۶۶
در این نمایشگاه نسل جدیدی از انواع ربات های پیشرفته از جمله ربات پدافند غیر عامل، ربات لوله پیما، ربات های اورتز و پورتز و ... برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
احمد قنبری، رییس دانشکده مهندسی فناوری های نوین دانشگاه تبریز با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف تقویت شرکت های دانش بنیان و نمایش قابلیت های دانشگاه تبریز در حوزه فناوری های جدید برگزار می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه نسل جدیدی از انواع ربات های پیشرفته از جمله ربات پدافند غیر عامل، ربات لوله پیما، ربات های اورتز و پورتز و ... برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

به گفته وی، بسیاری از ربات های عرضه شده در این نمایشگاه برای نخستین بار و به همت پژوهشگران و دانشجویان در دانشکده مهندسی فناوری های نوین دانشگاه تبریز طراحی شده است.

این نمایشگاه به همت دانشکده مهندسی فناوری های نوین دانشگاه تبریز و با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکاترونیک، قطب علمی مکاترونیک این دانشگاه و انجمن مکاترونیک ایران برپا شده است.

همزمان با این نمایشگاه، همچنین کارگاه های آموزشی با عناوین اخلاق مهندسی، عناصر پایه برای پردازش سیگنال تمام نوری،کارگاه آموزشی آردینو و نرم افزار مهندسی در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر